• eSlim® - oficiálny predajca pre Slovenskú republiku
logo eJoy®

Prečo sa vám nedarí schudnúť?

Stravujete sa zdravo, pravidelne cvičíte ale výsledky v podobe štíhlej figúry sú v nedohľadne? Existuje niekoľko možností, prečo sa vám to nedarí. Prvou možnosťou je to, že niekde robíte chybu. Buď vám zmena stravy nevyhovuje, cviky nerobíte správne alebo je ešte príliš skoro na to, aby boli výsledky viditeľné. No existujú aj ďalšie možnosti, o ktorých možno ani netušíte.

Problémom je strava

Prvá vec, ktorú väčšina z nás pri chudnutí urobí je zmena stravy. Zvýšený prísun zdravých a kvalitných potravín však nemusí byť rovno zárukou chudnutia. Práve pri tejto zmene dochádza najčastejšie ku chybám, ktoré ako začiatočníci môžete spraviť. Dôležitá nie je len správna strava ale aj jej množstvo. Na začiatok je preto vhodné, ak si budete počítať kalórie a tie prispôsobíte energetickému výdaju organizmu. Tým dosiahnete to, že budete viacej energie vydávať než prijímať a tak si telo nebude vytvárať tukové zásoby a vy ľahšie schudnete. Pomôcť vám s tým môžu online kalkulačky, ktoré vám presne určia koľko kalórií by ste mali denne prijať. Najprv si musíte vypočítať hodnotu bazálneho metabolizmu, ktorý vám určí, koľko energie vaše telo spotrebuje za deň v pokojovom stave.

Problémom je cvičenie

Trávite niekoľko hodín do týždňa v posilňovni, no i tak nevidíte žiadne posuny na ručičke váh? Jediné, čo môžete dosiahnuť pri nesprávnom cvičení, je zlepšenie kondície. To je samozrejme pozitívne, no k pevnému telu vám to nepomôže. Ak chcete schudnúť, musíte začať s posilňovacím cvičením a to buď s vlastnou váhou alebo so závažím. S týmto vám pomôže tréner, ktorý vás naučí ako správne cvičiť, ako správne dýchať, čo je dôležité pred cvičením a čo po ňom. Takto sa k vypracovanému bruchu dostanete oveľa rýchlejšie, než keby ste sa len niekoľko hodín trápili na bežiacom páse.

Môžu za to problémy

Nie každý si to uvedomuje ale naše psychické rozpoloženie má veľký vplyv na mnohé oblasti nášho života. A to platí aj o chudnutí. Hodiny strávené v posilňovni, malé porcie a správne stravovanie nemusia byť zaručenou cestou ku štíhlej línii. Všade okolo nás dnes môžeme vidieť zachmúrených ľudí, ktorí sú nonstop v strese. Takíto ľudia mávajú väčší sklon k naberaniu na váhe a to i cez snahu schudnúť. Práve pre takýchto ľudí je mimoriadne dôležité, aby zmenili kompletne celý životný štýl. Dostatočný spánok, uvoľňujúca sprcha či masáž, vyvážená strava a dostatok pohybu vás oveľa skôr dovedú do vytúženého cieľa, hlavne ak to budete robiť v kľude a s úsmevom.

Chyba je niekde inde

Bohužiaľ, občas sa môže stať, že i napriek tomu, že robíte všetko správne, ručička váh sa nehýbe nadoľ ale naopak nahor. Môžu za to veci, ktoré neovplyvníte a jediné, čo môžete v takomto prípade spraviť, je vytrvať. Snažte sa dostatočne odpočívať, cvičiť s úsmevom a zmena po čase určite príde. Ak by sa vám zdalo, že už príliš dlho sa vaša váha nemení, je na čase navštíviť lekára. Často za takéto spomalené chudnutie môžu hormóny alebo vážnejšia porucha.

Ďalšie veci, ktoré brzdia chudnutie

  • Jete príliš rýchlo

Mnohí odborníci sa zhodujú na tom, že čím pomalšie stravu prežúvame, tým viac si uľahčíme trávenie. No my sa dnes neustále ponáhľame a inak to nie je ani pri jedle. Jeme rýchlo a pokrmy doslova hltáme. Skúste jesť pomalšie a každé sústo niekoľkokrát poriadne prežuť.

  • Nekvalitný spánok

Aj kvalita spánku dokáže ovplyvniť chudnutie. Počas spánku totiž dochádza k tráveniu a ukladaniu jednotlivých častí stravy na miesta, kde ich je najviac za potreby. Ideálny spánkový režim je 6 až 8 hodín. Snažte sa ho dodržiavať, pretože dobrý spánok ide ruka v ruke s dobrou náladou a výkonom. Nezabudnite na to, že málo spánku a rovnako tak aj príliš veľa spánku spôsobuje, že sme unavení.

  • Nepravidelný pitný režim

Voda je rovnako dôležitá pri chudnutí ako pohyb či strava. Dostatok vody dokáže urýchliť chudnutie, vďaka rýchlejšiemu odplavovaniu nepotrebných látok a rovnako tak nedochádza ani k ukladaniu vody a teda zbytočnému zavodňovaniu. Najlepšou voľbou zostane navždy čistá voda a to 2 až 3 litre denne.

 „Light“ produkty

Častou chybou je aj prílišná dôvera v light produkty. Bohužiaľ, väčšina potravín s označením light, nie je odlišná od normálnej verzii. Týka sa to hlavne sladených nápojov, ktoré sú rovnako preplnené cukrom a plné chemicky upravených surovín.

  • Alkohol a energetické nápoje

Pri chudnutí by ste ich mali vylúčiť úplne, pretože sú plné cukru a kalórií.

 

Vyskúšajte prípravok na potlačenie chuti do jedla a podporu chudnutia eSlim.

Redukcia hmotnosti s pomocou prírodných látok. Využi kupón pheslim2019 na zľavu v hodnote 5€

Zdieľajte:

Komentáre

Zatiaľ sa tu nenachádza žiadny komentár.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

*

Certifikované

Úradom verejného
zdravotníctva SR

Garancia

vrátenia
peňazí

Vyrobené

v rámci Európy
vo Veľkej Británii

Diskrétne

doručenie
balíka

Doprava zdarma

pri nákupe
nad 70 EUR

100% prírodný

produkt v najvyššej
kvalite